Wednesday, May 23, 2012

Sesudah Final Exam

Masa habis final exam haritu, saya terus balik Kuantan. nampak tak excited terlebih dekat situ ? so, cuti saya start daripada 18 Mac sampai laaaaaaa 10 Jun ni. lama kan ? banyak benda boleh buat. tapi saya tak buat apa pun. haha.

saya banyak photoshoots and runways cuti sem satu ni. dua tiga hari lepas dah sampai Kuantan terus ada shoot. sebab dah janji daripada masa saya ada dekat Sungai Petani lagi. so, ni gambar gambar first photoshoot untuk cuti ni.

gambar gambar ni daripada photographer : Mudzamlie Mt Ali. saya panggil Abang Zam je. kalau nak tengok artwork dia yang lain tekan lah nama dia tu. saya dah letak link dekat situ. mana tahu kan nak kahwin, nak pakai photographer :D
rasa macam nak makan Caramel Sundae. McD punya tu. *tibatiba* sebab perasaan makan sundae tu sama dengan perasaan gambar ni. paham tak ? memang tak.

p/s : kalau rasa macam blog saya ni pelik, ayat ayat saya pelik ke. jangan marah eh ? saya dah lama tinggal blog. sampai nak cari kat mana nak compose new post pun tak jumpa. jangan marah haaaa.